Αγαπητοί
συνάδελφοι,
Σας ενημερώνουμε ότι ο
Σύλλογος μας εκτός από την 6ημερη
εκδρομή που έχει προγραμματίσει για να συνδυάσει τις διακοπές με τη συμμετοχή
στο συλλαλητήριο της ΔΕΘ προγραμματίζει
και ένα λεωφορείο με δωρεάν, αυθημερόν
μετακίνηση από την Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη, στις 5/9/2026, για τη συμμετοχή
στο συλλαλητήριο των Συνεργαζόμενων Συνταξιουχικών Οργανώσεων στον Λευκό Πύργο.
Η αφαίμαξη του
εισοδήματος μας χάριν της πολεμικής οικονομίας και της μόνιμης εμπλοκής της
χώρας μας στους ιμπεριαλιστικούς ανταγωνισμούς και πολέμους
Η ακρίβεια που αφαιρει αναγκαία αγαθά από το τραπέζι του συνταξιούχου και όχι μόνο, η κατάσταση στην Υγεία και Ασφάλεια, τα καθημερινά προβλήματα που φορτώνει η πολιτική του κέρδους στις πλάτες όλων μας, κάνουν αναγκαία την παρουσία μας στο μεγάλο συλλαλητήριο της ΔΕΘ το Σεπτέμβρη. Να ενώσουμε και τη δική μας φωνή διαμαρτυρίας με τις όλες φωνές των συνταξιούχων
Λόγω περιορισμένων
θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Περιμένουμε άμεσα τις δηλώσεις
συμμετοχών στο σταθερό τηλέφωνο: 2103815177 ή τηλέφωνα των μελών του Δ. Σ.
